Wednesday, February 9, 2011

UNfair

Bila hati saya tak tenang and Has dah tidur, saya pun update lar blog~
Kadang-kadang, saya sedih bila mak saya pilih kasih... memang OBVIOUS sangat lar dia sayang Walid lebih...
Nak bukti ker?

Proof #1
CARS
Saya dapat Honda City jer...


Walid pulak dapat Mercedes SLK


Proof #2
LAPTOPS
Saya dapat Dell Inspiron jer... (dah lar beli dekat China pulak tu... =_=;;)


Walid pulak dapat Dell XPS yang berharga RM6000


Proof #3
WATCHES
Saya dapat Longines yang berharga RM2000 jer...


Walid pulak dapat Omega yang berharga RM7000


Proof #4
HANDPHONES
Saya dah 2 tahun guna phone sama... Nokia N86 8MP...


Walid pulak, sepanjang 2 tahun itu, dia dah dapat 2 phone... Nokia N97 and Blackberry Torch



Proof #5
DUIT BELANJA
Saya dapat RM100 jer setiap minggu.. lepas complain (banyak giler kali!) baru lar dapat RM150...

Walid pulak, tak payah complain apa2 pun... setiap minggu dapat RM300! Dah lar dia makan minum dekat rumah! saya ni tinggal jauh daripada rumah, makan minum kena tanggung sendiri! 
Patut lar dompet dia sentiasa TEBAL! tak pernah kurang daripada RM500


Disebabkan "proof-proof" di atas, kadang-kadang, saya rasa macam saya ni ADOPTED... tapi, muka saya dan Walid hampir sama kut... ramai yang kata kitaorang ni macam TWINS... =_=;;
So, kenapa mak saya macam ni lar~ ='(




5 comments:

  1. eehh? walid dapat blackberry torch??!!
    mintak ar mak kau. confirm dapatlar.

    ReplyDelete
  2. haha...sebab dye laki...kalu ak komplen lebey2 adek ak(faheem) akn kata,sapa soh beranak jadik perempuan..??hmmmm...nk wat mcam mna terima jela.haha

    ReplyDelete
  3. aisyah : dah mintak dah, mak aku ckp,"bukan ker phone kau ni baru lg?" =_=;;
    zareen : adui... susah betul jadi perempuan...

    ReplyDelete
  4. mak2 memang sayang anak laki kot...
    ak pon rse cmtu....huwaa

    ReplyDelete
  5. mim : hahaha... kita tukar jantina jom! =S

    ReplyDelete